1. PREKIŲ PRISTATYMAS
1.1. Pirkėjui užsakant prekes Internetinėje parduotuvėje www.akisshop.lt jis pasirenka pristatymo būdą. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti:
1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai arba užsakymo formoje nurodo asmens, priimsiančio prekes duomenis. Tuo atveju, kai jis ar jo įgaliotas asmuo asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų. Pirkėjas, nepriėmęs prekių, už kurias buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą, privalo informuoti Pardavėją dėl pakartotino pristatymo arba užsakymo atsisakymo. Pirkėjo, padariusio išankstinį apmokėjimą už prekes, ir nepriėmusio arba neatsiėmusio prekių užsakymo dieną nurodytu metu, užsakymas išformuojamas. Už tokias nepriimtas arba neatsiimtas prekes Pirkėjui pageidaujant sumokėta Pirkėjo suma grąžinama į Pirkėjo sąskaitą, ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prašymo anuliuoti prekių užsakymą ir grąžinti išankstinį mokėjimą pateikimo dienos. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas;
1.3. Užsakymai yra apdrojomi per 1-3 d.d.
1.4. Prekių pristatymo būdai:
- DPD paštomatai
(per 1-3 d.d.)
- DPD kurjeris (per 1-3 d.d.)
- Atsiėmimas
vietoje adresu (per 1 d.d.):
Darbo laikas:
1.5. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų arba alternatyvių prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus;
1.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu šis pažeidimas padarytas ne dėl nuo Pardavėjo priklausančių aplinkybių. Negalėdamas pristatyti prekių Pirkėjo nurodytu laiku, Pardavėjas ar jo įgaliotas asmuo nedelsiant susisiekia su Pirkėju dėl su prekių pristatymu susijusių klausimų išsprendimo;
1.7. Jeigu prekė nėra pristatoma dėl Pirkėjo ar jo nurodyto asmens kaltės arba dėl nuo jų priklausančių aplinkybių (pavyzdžiui, Pirkėjas netinkamai nurodė prekių pristatymo vietą arba Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo nėra randamas), prekės pakartotinai nėra siunčiamos, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas pageidauja pakartotinio siuntimo, už kurį yra taikomas papildomas mokestis. Jeigu Pirkėjas nepateikia minėto pageidavimo, Pirkėjas privalo pateikti užsakymo anuliavimo prašymą (prekių keitimo/grąžinimo prašymas) per 14 (keturiolika) dienų. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas;
1.8. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant siuntos perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą. Pirkėjas užsakymo formoje turi teisę išreikšti pageidavimą gauti sąskaitą – faktūrą (važtaraštį). Pirkėjas, norėdamas gauti sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) įmonės vardu, užsakymo formoje turi pateikti įmonės rekvizitus;
1.9. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui (kurjeriui), surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu. Jei už prekes buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, Pirkėjui (jo įgaliotam atstovui, kai tai leidžia šios taisyklės), surašiusiam laisvos formos siuntos pažeidimo aktą ir nepriėmusiam tokių prekių, per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekių pristatymo į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą, grąžinama už nepriimtas prekes sumokėta suma įskaitant ir pristatymo mokestį.
1.10. Pirkėjas, prekių priėmimo metu pastebėjęs, kad siuntoje yra netinkamas prekių kiekis ar pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, privalo prekių pristatymo metu apie tai informuoti Pardavėją ar jo įgaliotą prekes pristatantį asmenį. Kai Pirkėjas nustato, kad pristatytos prekės yra netinkamos kokybės, jis nekokybiškų prekių nepriima ir grąžina jas pardavėjui, o prekių grąžinimo faktą bei priežastį nurodo sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente. Jei už nepriimtas ar nepristatytas prekes buvo atliktas išankstinis apmokėjimas, Pirkėjui per 10 (dešimt) darbo dienų nuo prekių pristatymo į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą, grąžinama už nepriimtas prekes sumokėta suma;
1.11. Pirkėjui pasirinkus nemokamą pristatymo būdą, t.y. atsiėmimą prekybos vietoje, prekė/-ės yra saugoma/-os 3 kalendorines dienas;